Povezave

Vprasanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji in uporaba e-trgovine

Splošni pogoji poslovanja in uporaba e - trgovine

Za brskanje po trgovini ni potrebna prijava.
Če želite oddati naročilo, se morate prijaviti (registrirati).

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Terna d.o.o., Ljubljana so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e–poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja  obravnavajo delovanje spletne trgovine Terna d.o.o., Ljubljana, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Spletna trgovina Terna je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Terna d.o.o., Ljubljana, v nadaljevanju ponudnik.

Ponudnik je Terna d.o.o., Ljubljana, Kolezijska 23, 1000 Ljubljana, Slovenija; davčna številka SI50586653, matična številka 5334675, znesek osnovnega kapitala 18.878,00EUR.

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Dostopnost informacij
 Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja;kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev; dostopnost izdelkov; pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve; vse cene jasno in nedvoumno določene; način plačila in dostave; časovno veljavnost ponudbe; rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb nakup odda naročilo, mu spletna trgovina samodejno pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila.
Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo.
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov.
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Način plačila
V spletni trgovini Terna d.o.o., Ljubljana ponudnik omogoča način plačila po povzetju.
Ponudnik izda račun na papirju z razčlenjenimi stroški.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Kupec ima 30 dni časa, da blago vrne, s tem da sam krije neposredne stroške vračila.
Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga), se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja za baterije, akumulatorje in žarnice in literaturo. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče oziroma najkasneje v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Za fizične poškodbe, ki so nastale zaradi transporta preko pošte, ne odgovarjamo.
Možnost vračila ne velja za izdelke, narejene po željah stranke.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Možnost vračila ne velja za pravne osebe!

 

Dobavni rok in dostava
Dobavni rok za izdelke na zalogi je do 3 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 15 dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo obvestili po elektronski pošti ali  po telefonu.
Ponudnik mora dostaviti blago v obljubljenem času. Dostavo po Sloveniji opravlja Pošta Slovenije, stroški poštnine so 4.15 EUR za naročila do 100 EUR. Za naročila nad 100 EUR je poštnina brezplačna.

Garancija
Izdelki iz naše ponudbe imajo garancijo 12 mesecev, razen če ima izdelek drugačno garancijsko dobo in je le- ta vključena v opisu izdelka ( v tem primeru se doba 12 mesecev izniči). Pri spletnem nakupu prične garancija veljati z dnevom vročitve pošiljke. Garancija se lahko uveljavlja le skupaj z originalnim računom in njegovo kopijo.
Garancije ni za baterije, akumulatorje in žarnice, polprevodnike (integrirana vezja, tranzistorji in ostalo).
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.

Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini veljajo v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene veljajo le za nakupe v Terna spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen Terna d.o.o., Ljubljana. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik obvesti kupca. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Pri nakupu izdelkov iz akcijske ponudbe veljajo cene v trenutku potrditve naročila.

Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije za točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih trgovine.

Evidenca naročil
Ponudnik hrani vse pogodbe o naročilih v pisni obliki.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil in plačil. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani
www.terna.si , bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Ponudnik bo brezpogojno upošteval željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil.

Pritožbe in reklamacije
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije morajo biti vložene v pisni obliki in jih lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti
reklamacija@terna.si  ali po klasični pošti na naslov:


Terna d.o.o., Ljubljana
Kolezijska 23
1000 Ljubljana
Slovenija

Ponudnik mora v osmih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v nasprotnem primeru se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.