Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja in uporaba spletne trgovine
Spletna trgovina Terna je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Terna d.o.o., Ljubljana, v nadaljevanju ponudnik.
Ponudnik je podjetje Terna d.o.o., Ljubljana, Kolezijska 23, 1000 Ljubljana, Slovenija; davčna številka SI50586653 (zavezanec za DDV), matična številka 5334675, znesek osnovnega kapitala 18.878,00EUR, vpisan v sodni register pri Okrajnem sodišču v Ljubljani, dne 19.03.1990 (št. 1/5075/00).
Kontaktni podatki ponudnika:
telefonski številki 01/2833-813 in 01/2833-815, elektronska pošta info@terna.si.
Delovni čas: od ponedeljka do petka od 8:00-16:00.
Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Uporabnik je lahko gost/obiskovalec ali registriran uporabnik.
Uporabnik lahko izvede naročilo tudi kot gost, brez registracije.
Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in geslo, ki ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Kot registrirani uporabnik ne bo obvezan do kakršnihkoli nakupov ali plačevanja naročnine. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu. Uporabnik je dolžan plačati blago, ki ga je naročil. Dokler uporabnik ne plača blaga, je blago last ponudnika.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja; kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev; dostopnost izdelkov; pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve; vse cene jasno in nedvoumno določene; način plačila in dostave; časovno veljavnost ponudbe; rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi. Slike v spletni trgovini so simbolične. Cene v spletni trgovini so v EUR in vsebujejo 22% DDV.
Naročanje oz. postopek nakupa
Uporabnik lahko naroči izdelke na sledeče načine in je v vseh navedenih primerih obvezan plačati naročilo:
- Po elektronski pošti na naslov: info@terna.si,
- V spletni trgovini www.terna.si,
- Po klasični pošti na naslov: Terna d.o.o., Ljubljana, Kolezijska 23, 1000 Ljubljana.
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb nakup odda naročilo, mu spletna trgovina samodejno pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila. To sporočilo samo potrjuje prejem naročila v sistem spletne trgovine. Pred končno oddajo naročila, je kupec dolžan preveriti svoje podatke in se z oddajo naročila obveže, da bo naročilo plačal.
Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo.
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov.
Ponudnik v dogovorjenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Način plačila
V spletni trgovini Terna d.o.o., Ljubljana ponudnik omogoča način plačila po povzetju ali plačilo po predračunu.
Ponudnik izda račun na papirju z razčlenjenimi stroški.
Pri plačilu po predračunu preko bančnega nakazila, je minimalni znesek za naročilo vsaj 10 eur z DDV. Pri plačilu po predračunu je potrebno navesti sklicno številko za lažje spremljanje plačil. Po prejetem plačilu, bo naročilo obdelano. Predračun ima omejen rok veljavnosti.
Podatki za plačilo na bančni račun (TRR) podjetja:
Terna d.o.o., Ljubljana
Kolezijska 23
1000 Ljubljana
IBAN: SI56 0400 1005 0414 769
BIC: KBMASI2X (OTP banka)
Na sedežu podjetja na Kolezijski 23 v Ljubljani je možen osebni prevzem materiala s plačilom s plačilno oziroma kreditno kartico (BA Maestro, Mastercard, Visa). V primeru osebnega prevzema ni stroškov poštnine.
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Možnost vračila ne velja za baterije in akumulatorje.
Možnost vračila ne velja za izdelke, narejene po željah stranke. Za izdelke narejene po željah stranke, velja NCNR = oddanega naročila ni možno spremeniti, niti nista možna zamenjava ali vračilo izdelkov.
Neprevzem naročenega blaga se šteje kot odstop od pogodbe.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od dneva nakupa ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe. Pisno sporočilo lahko pošlje elektronski naslov: info@terna.si ali po klasični pošti. Rok za pravočasno oddano sporočilo, je datum oddaje na pošti.
Kupec ima 14 dni časa, da blago vrne, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila.
Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga), se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Vrnjenemu izdelku mora biti priložen originalni račun ali kopija le-tega. Kupnino bomo kupcu nakazali na njegov bančni račun.
V primeru odstopa od pogodbe, kupec vrne prejeto blago ali po pošti na naslov ponudnika: Terna d.o.o. Ljubljana, Kolezijska 23, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na sedež podjetja (na isti naslov).
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, oziroma najkasneje v 8 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Ponudnik spoštuje veljavni Zakon o varstvu potrošnikov.
Za fizične poškodbe, ki so nastale zaradi transporta preko pošte/prevoznika, ne odgovarjamo. V primeru domneve, da je pošiljka poškodovana, jo preglejte v prisotnosti kurirja in paket fotografirajte. Reklamacijo takoj podajte kurirju. Prevozna podjetja ne upoštevajo kasnejših reklamacij.
Dobavni rok in dostava
Predvideni dobavni rok za izdelke na zalogi je do 3 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.
Ponudnik mora dostaviti blago v dogovorjenem času. Dostavo po Sloveniji opravlja DPD pošta, stroški poštnine so 4.15 EUR za naročila do 60 EUR. Za naročila nad 60 EUR je poštnina brezplačna. Navedeni pogoji in stroški veljajo le za dostavo po Sloveniji.
Garancija
Izdelki iz naše ponudbe imajo garancijo 1 leto od dneva nakupa, razen, če ima izdelek drugačno garancijsko dobo in je le- ta vključena v opisu izdelka (v tem primeru se doba 1 leto izniči). Pri spletnem nakupu prične garancija veljati z dnevom vročitve pošiljke. Garancija se lahko uveljavlja le skupaj z originalnim računom ali njegovo kopijo.
Če kupec meni, da izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z njegovimi pričakovanji, naj piše na info@terna.si, kjer mu bodo naši tehnični svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Tako se bo lahko izognil morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Garancije ni za baterije, akumulatorje in žarnice, polprevodnike in komponente (integrirana vezja, tranzistorji in ostalo).
Garancija ne velja v primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, nestrokovne uporabe, preobremenitve, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile, naravnih nesreč. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.
Veljavnost ponudbe in omejitev odgovornosti
Navedene cene v spletni trgovini veljajo v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene veljajo le za nakupe v Terna spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen Terna d.o.o., Ljubljana. Če izdelka ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik obvesti kupca.
Pri nakupu izdelkov iz akcijske ponudbe veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. V primeru razprodanega izdelka vas bomo obvestili in če bo možno, ponudili nadomestni izdelek primerljive kakovosti in po primerljivi ceni.
Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije za točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih trgovine.
Enako velja tudi za vse druge spletne strani, ki so lahko dostopne preko hipertekstovnih povezav na spletni strani www.terna.si. Zveze s tovrstnimi stranmi vzpostavljate na lastno odgovornost.
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine.
Evidenca naročil
Ponudnik hrani vse pogodbe o naročilih v pisni ali digitalni obliki.
Varstvo podatkov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil in plačil. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.terna.si , bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije pri obdelavi naročil. Zbrani podatki bodo obdelani v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR/SUVP). Podatki se shranjujejo, dokler ne zahtevate izbrisa podatkov.
Uporabnik je odgovoren za varovanje osebnih podatkov, s tem, da poskrbi za varnost svojega naslova e-pošte, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Vnos osebnih podatkov v primeru naročila, povpraševanja ali prejemanja e-novic, poteka prostovoljno. Le-ti podatki bodo uporabljeni le za obdelavo naročil in ponudb ter prejemanja e-novic.
Komunikacija in e-novice
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Ponudnik bo brezpogojno upošteval željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil.
Za prejemanje e-novic je potrebno navesti samo uporabnikov naslov e-pošte (prostovoljno). Ta podatek se uporablja le za pošiljanje e-novic ali osebni nagovor (Uredba GDPR, 6.člen). Če e-novic ne želi več prejemati, se lahko kadarkoli odjavi. Svojo odjavo naj pošlje po e-pošti na info@terna.si.
Pritožbe in reklamacije
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije morajo biti vložene v pisni obliki in jih lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na: info@terna.si ali po klasični pošti na naslov:
Terna d.o.o., Ljubljana
Kolezijska 23
1000 Ljubljana
Slovenija
Ponudnik se obvezuje, da bo v najkrajšem možnem času potrdil, da je prejel pritožbo in obveščal uporabnika o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v nasprotnem primeru se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Navedeni splošni pogoji ponudnika veljajo od 04.11.2024 dalje, do njihovega preklica ali morebitne spremembe oz. dopolnitve.