Vračila in reklamacije
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Možnost vračila ne velja za baterije in akumulatorje.
Možnost vračila ne velja za izdelke, narejene po željah stranke. Za izdelke narejene po željah stranke, velja NCNR = oddanega naročila ni možno spremeniti, niti nista možna zamenjava ali vračilo izdelkov.
Neprevzem naročenega blaga se šteje kot odstop od pogodbe.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od dneva nakupa ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe. Pisno sporočilo lahko pošlje elektronski naslov: info@terna.si ali po klasični pošti. Rok za pravočasno oddano sporočilo, je datum oddaje na pošti.
Kupec ima 14 dni časa, da blago vrne, s tem, da sam krije neposredne stroške vračila.
Če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od prejema blaga), se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Vrnjenemu izdelku mora biti priložen originalni račun ali kopija le-tega. Kupnino bomo kupcu nakazali na njegov bančni račun.
V primeru odstopa od pogodbe, kupec vrne prejeto blago ali po pošti na naslov ponudnika: Terna d.o.o. Ljubljana, Kolezijska 23, 1000 Ljubljana ali ga osebno prinese na sedež podjetja (na isti naslov).
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, oziroma najkasneje v 8 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Ponudnik spoštuje veljavni Zakon o varstvu potrošnikov.
Za fizične poškodbe, ki so nastale zaradi transporta preko pošte/prevoznika, ne odgovarjamo. V primeru domneve, da je pošiljka poškodovana, jo preglejte v prisotnosti kurirja in paket fotografirajte. Reklamacijo takoj podajte kurirju. Prevozna podjetja ne upoštevajo kasnejših reklamacij.
Garancija
Izdelki iz naše ponudbe imajo garancijo 1 leto od dneva nakupa, razen, če ima izdelek drugačno garancijsko dobo in je le- ta vključena v opisu izdelka (v tem primeru se doba 1 leto izniči). Pri spletnem nakupu prične garancija veljati z dnevom vročitve pošiljke. Garancija se lahko uveljavlja le skupaj z originalnim računom ali njegovo kopijo.
Če kupec meni, da izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z njegovimi pričakovanji, naj piše na info@terna.si, kjer mu bodo naši tehnični svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Tako se bo lahko izognil morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Garancije ni za baterije, akumulatorje in žarnice, polprevodnike in komponente (integrirana vezja, tranzistorji in ostalo).
Garancija ne velja v primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, nestrokovne uporabe, preobremenitve, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile, naravnih nesreč. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.
Veljavnost ponudbe in omejitev odgovornosti
Navedene cene v spletni trgovini veljajo v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene veljajo le za nakupe v Terna spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen Terna d.o.o., Ljubljana. Če izdelka ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik obvesti kupca.
Pri nakupu izdelkov iz akcijske ponudbe veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. V primeru razprodanega izdelka vas bomo obvestili in če bo možno, ponudili nadomestni izdelek primerljive kakovosti in po primerljivi ceni.
Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Trudimo se, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ne dajemo garancije za točnost informacij, prav tako pa ne prevzemamo nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih trgovine.
Enako velja tudi za vse druge spletne strani, ki so lahko dostopne preko hipertekstovnih povezav na spletni strani www.terna.si. Zveze s tovrstnimi stranmi vzpostavljate na lastno odgovornost.
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine.
Pritožbe in reklamacije
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije morajo biti vložene v pisni obliki in jih lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na: info@terna.si ali po klasični pošti na naslov:
Terna d.o.o., Ljubljana
Kolezijska 23
1000 Ljubljana
Slovenija
Ponudnik se obvezuje, da bo v najkrajšem možnem času potrdil, da je prejel pritožbo in obveščal uporabnika o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v nasprotnem primeru se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.